"Nejtemnější chvíle nastává vždy před úsvitem." Alchymista - Paulo Coelho

Report z léta

15. září 2009 v 19:10 | Katush-ka |  Moje
Tak konečně slíbený report ...

Moje letošní prázdniny ... S radostí můžu tvrdit, že jsem si je o týden prodloužila, a to díky školní exkurzi do Prahy. Pravdou je, že jsme za ty tři a půl dne prošmajdali pěšky snad pětinu Prahy, ale užili jsme si to. Já jsem v Praze ještě zůstávala s vidinou muzikálového víkendu, který mi měl v pátek začít muzikálem Kladivo na čarodějnice, který bych viděla už podruhé, ale štěstí mi nepřálo - produkce divadla, totiž zrušila všechna představení v týdnu ... Takže na pátek mi štěstí nepřálo, ale v sobotu jsem si to vynahradila dvojnásobně - odpoledne Adélou, které ještě nevečeřela a večer Draculou se skvělým obsazením, samozřejmě i Adéla měla skvělé obsazení ... Nedělní program se mi trochu zvrtl, když jsem ráno v devět vstala a s hrůzou zjistila, že jsem zapomněla na kamarádku, která měla dorazit na 2. sraz fanklubu Olgy Lounové - stihla jsem jí, sraz jsme si užily a neděli jsem dovršila znovu muzikálem Adéla ještě nevečeřela ... Tudíž nejen vydařená školní exkurze, ale také víkend, škoda jen toho Kladiva Pak jsme přežili pár dní ve škole a kvůli přestavbě ve škole, jsme končili o týden dříve !!! A jelikož s létem se blížily i divadelní prázdniy, tak jsem si v pátek 26.6. ukořištila místenky na autobus, zajistila lístky a v sobotu seděla v buse směr Praha a Mona Lisa ! Ale o představeních se tu rozepisovat nebudu, protože se o nich zmíním, či už jsem se zmínila v recenzích ....

V neděli 12.6. jsem zase seděla v autobuse směr Praha, ale s jiným cílem a to tím, že jsem v pondělí kolem čtvrté ráno už seděla ve vlaku směr Ostrava a dále pak Kunčice pod Ondřejníkem a čekal na mne týden relaxace v Beskydském Rehabilitačním centru Čeladná .... Týdenní pobyt ve wellness hotelu byl super ale domů jsem se celkem těšila, možná proto, že jsem v pondělí měla v Praze dohudnutý sraz s kamarádkou, na což si nebylo vůbec co stěžovat, protože celý den byl špičkový :D Úterek se nesl ve znamení výletu na Karlštejn, drápat se v tom šíleném vedru, které nás potkalo do toho kopce nebylo nic příjemného, ale nakonec jsme vylezli, prošli jsme si malý prohlídkový okruh a bylo nám hej Po lázních jsem měla celkem volno, tak jsme s kamarádkou stihly pár náletů na obchodní centrum. Jedno odpoledne jsme si s kámoškou zavzpomínaly, jak vypadala naše každoroční dovolená před pěti a více lety a doooost jsme se pobavily Hlavně u fotek ....

No a z fotek jsme se s kamarádkou v sobotu 25.7. přesunuly do reality a už po čtvrt na pět stály v našem milovaném rekreačním středisku a o pár minut déle už s radostí skákaly do bazénu s vodou o teplotě 22 stupnů .... Bazén osvěžil, ale vyhnala nás bouřka, která jak rychle prišla tak také rychle odešla ... A tak jsme si užívaly dál prvého večera... První neděli dovolené jsme strávily stejným rituálem jako už předešlé čtyři roky a to tím, že jsme vyrazily na Magickou Kost - tj. na hradě kost se každoročně už po páté "slétavají" čarodějnice, věštkyně a všechno kolem magie ... A cestu zpátky jsme zvolily pěšky, bylo hezky, tak proč se neprojít, akorát se nák nějak cesta vymkla z ruky a vylezli jsme z lesa trochu jinde než jsme chtěly, ale nevadí, i od pole jsme cestu našly a už když jsme z borového háječku viděly s kámoškou bazén, věděly co se na dalších pár minut stane naším útočištěm ! Prostě dovolenou jsme si užily naplno stejně jako každý rok !!!

Po dovolené jsme se zase vypravily na jih - do Prahy Cílem byl Průhonický park, Botanická Zahrada a zámek v Troji ... Po "výletu" do Průhonického parku jsme večer vyrazily pěšky na hrad - původní cíl byly LSS a představení Jak se Vám líbí, akorát jsme to nějak nestihly Nevadilo ... V pátek jsem zase měla sraz s kamarádkou, sběhaly jsme hafo obchodů - sháněly jsme svíčky na dort ve tvaru čísel, a když jsme je konečně našly, volám člověku, pro kterého byly a on mi s radostí oznámí, že je ráno koupil :D

No a v sobotu jsem se zase sunula dál na jih :D Konkrétně do Blatné ... Sice jsme se s holkama málem nenašly na Hlaváku - stály jsme asi 10 metrů od sebe Našly jsme a mohly jsme vyrazit do Blatné ....

A tím můj prázdninový program končil, vlastněn pokračoval až v pátek 28.8. o čemž už jsem se zmiňovala a v sobotu 29. konečně ta vysněná sobota - PRŮHONICE !!! A Průhonocím se budu věnovat nnejspíš ve zvláštním článku :D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.